4de eiland Big Island Hawaii

25 april 2019 - Hilo, Hawaii, Verenigde Staten

Na veel vertraging en tussenvlucht toch veel gezien gisteren. Naar de Kaumana Caves geweest maar ik ben er niet in gegaan. Het was te glad. De Rainbow falls gezien helaas zonder rainbow. Het regende hier behoorlijk. Dat was de 1ste keer dat ik dat hier ervaarde. En S'avonds zijn we naar stadion geweest ivm een voorstelling van hula en volksdansen rond de pacific. That was amazing. De lokale bevolking was samen gekomen en daar zaten wij tussen. Zo mooi om mee te maken. Nu snel douchen, want ik ga straks weer heliflight boven de vulcano maken. Zal dit keer reispil nemen😆

1. Angela Kuiters:
    25 april 2019
    Wauw.....iedere keer weer een feestje om je verslag en belevenissen te lezen. Ik geniet er echt van....
    Top om te ervaren dat dit echt jouw droomreis is☀️🌴☀️🥰
  2. Ella:
    25 april 2019
    Het blijft leuk om je verhalen te lezen. Wat een leuke groep hebben jullie! Veel plezier nog de laatste week. 😎😎
  3. Liesbeth Graaff:
    Erg mooi, jouw belevenissen. Leuk om met je mee te leven vanuit Spijkenisse. Succes met 🚁🤩😘