Door het vulkaanpark naar laatste hotel

27 april 2019 - Kona, The Big Island, Hawaii, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg uitgecheckt en via het vulkaanpark naar Kona waar mijn laatste hotel is voor 3 nachten. Om van zo dichtbij de vulkaan te zien en de giftige gassen uit de grond te zien komen is waanzinnig. Ook de weg die een jaar geleden verspert is door de lava is zo mooi om te zien. Ik heb ietz met vulkanen. Helaas was er geen rode gloed te zien. Maar er zijn kleine aardbevingen waarbij de bevolking de vulkaan in de gaten houdt ivm de activiteit vd vulkaan. Ook heb ik weer turtles gespot, nu nog dichterbij. Ze zijn beschermd en mag je er niet aan komen. Bij het hotel ligt weer een groot cruiseschip, soort van loveboat❤. Ik swijmelde even weg toen ik het liedje van de serie the loveboat op youtube vond.

1. Liesbeth Graaff:
    27 april 2019
    Veel plezier in de laatste ronde.
  2. Ella:
    27 april 2019
    Die love boat 🛳 komt ook nog wel eens hoor.😉 Eerst deze vakantie maar laten inzinken. 🤩 🌋💸 Geniet nog van je laatste vakantiedagen. 😎
  3. Dick:
    27 april 2019
    Rika er is toch zeker wel een man te vinden op Hawaï die jou ook aanbid of lopen de mannen op Hawaï met oogkleppen op. Wij jou vrienden uit de Rokade komen jou graag opzoeken op Hawai😍🍰😇😂👍🍺🍷
  4. Rika:
    27 april 2019
    Nou Dick, genoeg mooie mannen hier. Maar ik kom graag weer thuis bij jullie🥰.
  5. Marianne:
    28 april 2019
    Heerlijk voor je zo'n onvergetelijke reis te kunnen maken. Ik mis je hier verschrikkelijk, maar ben zo blij voor je dat je genieten kunt.
    Veel liefs van Marianne
  6. Rika:
    28 april 2019
    Lieve Marianne, het is zo'n droomreis voor mij en in het echt nog mooier. Het paradijs op aarde. Ik geniet intens, maar als ik morgenavond hier vertrek vind ik dat ook fijn om weer naar huis te gaan, want ik mis jou en de andere rokadebewoners ook❤