Home = thuis

2 mei 2019 - Spijkenisse, Nederland

Dear friends, it's good to be home again. The weather is very cold. I'm glad that I have the pictures and video's and the beautifull memories.

Lieve vrienden, het is fijn om weer thuis te zijn. Het is wel erg koud hier trouwens. Ik ga nagenieten van mijn droomreis met de foto's en video's. Ik wil jullie bedanken dat jullie massaal mijn reis hebben gevolgd en lieve reacties hebben gegeven.  Ik ga het bloggen missen. Liefs Rika

1. Angela Kuiters:
    2 mei 2019
    Fijn dat je er weer bent na jouw droomreis!
    Geniet lekker van alle mooie momenten die je vastgelegd hebt en die voor altijd in je ❤️ en hoofd zitten, deze neemt niemand je af! Tot snel👍🏼
  2. Richard van Lieshout:
    4 mei 2019
    Hey Rika,

Wat een schitterende reis heb jij gemaakt.
    Geweldig leuk ook om dat middels blog en vlog (dagelijks) bij te houden. Natuurlijk zal deze reis altijd in je hoofd en in je hart blijven, maar op deze manier zeker altijd iets om naar terug te kijken (al vermoed ik dat er nog een sd- kaartje is met 100en foto's en filmpjes meer 😉).
    Geniet van het leven, want dit is nog maar het begin van jouw (nieuwe) toekomst. Kan je nagaan wat de rest nog kan worden 😀
    Ik las ergens iets van "een lekker hapje", dus dat romantische "Love boat" gevoel komt vast ook wel weer en keer op je pad.

Geniet nog even na en dan zie ik je binnenkort (wellicht helaas 😉😁) op het werk.