3de eiland Maui

22 april 2019 - Kahului, Verenigde Staten

Hallo lieve vrienden, vandaag verkast naar het 3de eiland Maui waarbij ik het wat rustiger aan doe. Van de groep zijn er 4 naar huis en er komen 2 dames bij. Yes, ik heb een roommate. Sinds ik op Hawaii ben, ben ik steeds zo actief en doen we zo veel met de groep dat ik nu een moment van rust moet inlassen. Strand, lounchen, en uit eten. Ik mis de anderen van de groep.

Arrived on the 3rd island Maui. Today is a day for ourself and I decided to relax. 4 of the group left home, I miss them❤. 2 new ladies will join the group. Relax, lounch, beach, out for dinner.

1. Ella:
    22 april 2019
    Dat doe je goed om wat te relaxen. Daar is ook de vakantie voor bedoeld. Avonturen en relaxen. Jammer dat de groep er niet is tot het einde, maar hé, je ontmoet weer 2 nieuwe mensen. Veel plezier.😘😘
  2. Anita:
    22 april 2019
    Heerlijk even relaxen en alle indrukken kunnen verwerken en nig beter beseffen. Kan je nagaan hoe snel je aan mensen hecht. Maar leuk weer nieuwe mensen te ontmoeten.
    Veel plezier. Groetjes, Anita
  3. Angela Kuiters:
    22 april 2019
    Je reis een een soort van trein met iedere keer wen ander station en mensen die in en uitstappen. Een geweldige reis met veel mooie ervaringen, prachtige gebieden en nieuwe “ vrienden”. Top Rika, wat fijn dat wij met je mee mogen reizen en genieten!
  4. Rika:
    22 april 2019
    Mijn leven is een soort van treinreis, met stations waar lieve mensen instappen en meegaan maar ook mensen die uitstappen. En door bewust te zijn van de reis geniet ik zo intens. Ik hoop dat jij nog lang met me mee blijft reizen ❤