Vandaag naar Pearl Harbor geweest.

18 april 2019 - Honolulu, Hawaii, Verenigde Staten

Over het weer hoef ik niet meer te vertellen, het is hier fantastisch. Vandaag zonder de groep naar Pearl Harbor geweest. 7 dec 1941 aanval van de Japanners op Pearl Harbor waar vele doden zijn gevallen. Was erg indrukwekkend.

En ik, als oudste chicky van de reisgroep,  leer en durf zoveel.  Mijn engels wordt met de dag better. Mijn reisgenoten nemen me overal mee naar toe, zo tof.

1. Angela Kuiters:
    18 april 2019
    Top dat je hier geweest bent. Nu heb je een echt beeld bij de verhalen die je altijd hebt gehoord. Super dat je dit onderneemt en je “ als oudste Chicky van de groep” zo geniet samen met je resigenotem👍🏼
  2. Rika:
    18 april 2019
    Zeker Angela, als ik dan zo dichtbij Pearl Harbor ben moet ik er geweest zijn. En de groep is super, de gids ook trouwens🙈
  3. Ella:
    18 april 2019
    Goed dat je daar ook geweest bent. Je kunt onder water naar het schip kijken die gezonken is toch? Zag jaren geleden daar foto’s van. Het hoort idd bij de belangrijke geschiedenis.
    Wat fijn dat je zo’n leuke groep hebt en 🆒 gids. 😍 De foto’s zijn prachtig en wat een heerlijk palmenstrand. Ook nog gezwommem? Have fun! 😘
  4. Rika:
    18 april 2019
    Lief van je Ella. Het schip kun je zien liggen want je vaart er met een boot heen. Je mag er niet zwemmen. Is zeker belangrijke geschiedenis. Heb heerlijk gezwommen, ik leek wel een schildpad🙈
  5. Anita:
    18 april 2019
    Hi Rika, wat ontzettend fijn dat je zo geniet. Leuk te lezen wat je allemaal al hebt gezien en gedaan. Gaaf he, dolfijnen😍Heerlijk ook dat je zo'n gezellige groep hebt. Je geniet met volle teugen.... dat gaat vast wel lukken om dat vol te houden met zo'n programma, al dat moois en heerlijke weer.😉 Heel veel plezier nog. Groetjes, Anita
  6. Yvonne Entjes:
    18 april 2019
    Ik vond het een highlight van mijn reis om daar te zijn.
    Waar ik verbaasd over was is dat de USS Arizona nog steeds olie lekt. En nog steeds luchtbubbels omhoog komen
    Dat er oud soldaten zijn, die toen de aanval overleefd hebben, een zeeman's kunnen krijgen, bij hun kameraden in het schip als ze overlijden, vond ik ook zeer indrukwekkend.
  7. Anita izendoorn:
    18 april 2019
    Enorm bijzonder, je maakt het allemaal mee...super enthousiast.... en die groep is top...bof maar heerlijk verder en liefs met Warme groet van Aniet xxx
  8. Liesbeth Graaff:
    18 april 2019
    Geweldig dat je dit hebt ondernomen, zonder groep nog wel. Je krijgt ineens een plaatje bij een belangrijk stukje wereldgeschiedenis.