Sneeuw in New York

3 december 2019 - New York City, Verenigde Staten

Ik ging voor de kerstsfeer naar New York. Dat het vandaag nog erger sneeuwt dan gisteren is wel een 'cadeautje'. Ik ben naar Central Parc geweest en het monument van Strawberry Fields bekeken. De metro genomen naar Hudson Yards waar ik een tour zou doen. Door het slechte weer was deze afgelast. Dus ben ik zelf daar op pad gegaan en the Vessel bezocht. Ik mocht niet helemaal naar boven ivm de gladheid. Daarna weer de metro genomen en in andere wijk op de bus gestapt voor tour Dyker Heights. Je wordt door Brooklyn gereden langs de huizen met kerstversiering. Ik kan je zeggen dat dit erg over de top is. Wel leuk om eens in het eggie te zien. Ik heb ook weer ontzettend genoten vandaag.

1. Angela Kuiters:
    3 december 2019
    Heerlijk de Kerstsfeer aangevuld met sneeuw, dat is toch iets wat we elk jaar zingen🎤🎼
    Jammer dat de ene trip niet doorging😌toch heb je er weer n super dag van gemaakt👍🏼Weer lekker nagenieten Rika🥰