Deze reis overtreft mijn mooiste droom

17 april 2019 - Honolulu, Hawaii, Verenigde Staten

Wat ik hier allemaal beleef in Hawaii is niet te geloven. Zo prachtig en wat een super touroperator is G-adventures. Alles tot in de puntjes geregeld. Vanmorgen naar Kualoa Ranch geweest waar Jurassic Parc is opgenomen. Daarna naar Secret Island geweest om te relaxen. De natuur is er prachtig. Savonds een sunset Cruise gemaakt op een grote catamaran met veel drank en cocktails en gevierd dat de zon onser ging. En ineens doken de dolfijnen op naast de boot.  Dit is zo mooi. Deze dagen zijn super, selfs nog mooier dan ik al dacht. Ik geniet intens met deze groep lieve mensen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Carla:
    Klinkt zo gaaf!!!!!
  2. Liesbeth Graaff:
    17 april 2019
    Wat bijzonder! Dolfijnen, ondergaande zon en varen: een prachtige combinatie.
  3. Rika:
    17 april 2019
    Liesbeth, zeker bijzonder. Al helemaal als je na een paar cocktails nog meer dolfijnen dacht te zien.
  4. Pea Geysendorpher:
    zo wow, klinkt geweldig😊
  5. Yvonne Entjes:
    Machtig!
  6. Yvon de lang:
    17 april 2019
    O waar geweldig zeg en dan ook nog dolfijnen wouw dat is echt te gek😘👍
  7. Marja:
    17 april 2019
    Heerlijk rika echt een droom die uit komt
  8. Angela Kuiters:
    17 april 2019
    Wat een geweldige ervaring en juist op dat moment dolfijnen zien......dat is geen toeval. Dat mocht jij gewoon ervaren....especially for you🥰🥰Enjoy it lieve Rika
  9. Sonja van den Maegdenbergh:
    18 april 2019