Oahu's highlights

16 april 2019 - Honolulu, Hawaii, Verenigde Staten

Vroeg opgestaan om het eiland Oahu te verkennen bij Van. Het weer is zo'n 28 graden. Daar kan ik best aan wennen. Mooie stranden zien van Oahu's North Shore, the Pipeline. Surfers paradise, Dole plantation waar de ananassen worden verbouwd. En ze zijn heerlijk. Er wordt veel vis gegeten, big scampi's met een lading knoflook. Geen probleem als je dit met heel de groep eet😆. Ik geniet enorm van deze fantastische reis.

1. Ella:
    16 april 2019
    Zo te lezen kun je goed wennen aan het vakantie vieren. Mooi weer lekker eten en mooie stranden zien. Leuk dat je ook de groep een beetje laat zien. Ziet er leuk uit. You go girl!
    💪
  2. Annie Jue:
    16 april 2019
    Ziet er goed uit lekker genieten 😎👍
  3. Pea Geysendorpher:
    ziet er heerlijk uit, enjoy!
  4. Anita izendoorn:
    16 april 2019
    Waanzinnig gaaf nu al, stralende lach zegt me alles dus pluk je dagen en geniet.... en och zalig garnalen en ananas... zit hier aan de koffie en kijk lekker mee... enjoy !
  5. Liesbeth Graaff:
    Wat een mooi gezicht om jou daar zo te zien stralen, Rika! Lekker knoflook eten met z'n allen, dat verbroedert. Liefs